Helgen flög iväg

Men det var roligt.

Fredagen drack jag och Ballan drinkar, slutade  gött men lite dräggigt, just ja, Roger blev nästan tagen av polisen för han parkerade på en hanikappplats i två sekunder när han skulle plocka upp oss, man kan ju tycka att farbror blå bör ha bättre saker för sig på en fredagkväll, ett skämt helt enkelt, alltså polisen..
Jag och balls hade en trevlig en kväll men skeppis var stängt vilket nästan förstörde våra planer, MEN vi gick på O'learys istället, jag vet vad ni tänker men sluta med det för vi kan ha kul bakom en sopcontainer i Timrå om vi så skulle vilja.

Lördagen satt jag och pluggade till kl 05 på söndagmorgon, bakis men glad i hågen. Nu är jag klar med arbetspsykologin (förhoppningsvis)

Idag har jag annat plugg framför mig, men minnet av helgen i gott bevar.
Btw, i fredags var det vad jag skulle vilja kalla barnförbjudet, ganska intressant med tanke på att det kändes som att vi var på ett dagis.

Ha en bra måndag, nu kilar jag.





Kommentarer
Postat av: Mammut

Söööööööööööööööööööööööt...



ÄDPK

2009-01-16 @ 20:30:33
Postat av: Mammut

Söööööööööööööööööööööööööööt...



ÄDPK

2009-01-16 @ 20:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback