En kvällsbekännelse


Okej, jag måste bara säga en sak.
varje dag så påminns jag om vilken fantastisk karl jag har. Han är faktiskt det, helt fantastisk. Han är en sån som gör allt för en bara för att han älskar mig så mycket. Han är en sån som varje dag flera gånger yttrar sin kärlek på mer än ett sätt. Han är en sån som är glad när jag är glad och ledsen när jag är ledsen, men ändå på nåt sätt så är vi starka för varandra
Jag tror inte det finns något par som kompletterar varandra så mycket som vi gör. Ibland kan jag bli ledsen när jag tänker på att vissa inte får uppleva det vi har

Jag tänker på framtiden och oss med gråtfärdig lycka, du är allt jag någonsin velat ha och jag älskar dig mer..

5 år och 4 månader baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback