Deadline..

Alltså allvarligt,  nu är det stressigt. Men efter kl 16 då är jag FRI !!!! åtminstone i några dagar..

Håller på med det sista, ska lämna in snart, är nervös så det står härliga till, oh lord.

Ikväll så ska jag och älsk se Gökboet (har inte sett den än, förväntningar = Höga), på blue.ray, hit tech grejer. Vi ska även  sprätta en flarra rött och äta mögelost, jag läängtar till ikväll och fast jag jobbar hela helgen så längtar jag till imorrn, det blir bra det här.
Nu starkt kaffe.
Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JA eller hur!!?? haha.. nån här i sverige kan läsa djurs tankar... och det är bara för bra för att vara sant! hahaa!!!!

Postat av: Frugan

Nu är du fri, woho vad du är duktig! Saknar dig och längtar tills vi ses.. Hälsa din fina man, ni är som handen och handsken eller solstolen och paraplydrinken :) Älskar dig!

2009-01-17 @ 23:56:11
URL: http://shrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback