Nätshoppa med hårfärg och sen lite plugg..

Har börjat dagen med att nätshoppa, då känns det inte som att man gör av med pengar.. Tyckte jag hade gjort mig förtjänt av lite nytt och det råkade bli ganska mycket nytt. Det är alldeles för mycket utgifter den här månaden, hade tänkt försöka klippa mig och införskaffa en ny vinterjacka.

Hade tänkt mig en rödbrun hårfärg, ungefär som Ashley Simpson har, förjävla fin färg men vet inte om det skulle passa mig. Har ändå i viss mån trivts med mitt halv "interiktigtblondmennästan" blonda hår i sommar, men till höst kan det vara trevligt med lite färg, äsch.. nu har jag för lite att göra, eller egentligen för mycket..




Dom fula springer runt och dampar och nu blir det plugg, senare ska jag svänga förbi Nina och pussas lite, min lilla skrutt..


Kommentarer
Postat av: Imbo

Tror definitivt att den där lite rödtonade färgen skulle passa på dej, du har ju trots allt haft något rödaktigt för längesen, remember? ;)



Och måste helt hålla med dig då det kommer till nätshoppning: det är ju gratis! (ända tills räkningen kommer då...)



pÖss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback