Fredag

Det är fredag.

Jag träffade en kattpojke som jag blev kär i igår, det var Junis jourhemskatt från
sundsvalls djurhem. Jag ville ta hem honom till mina.. Vill du ta hand om och älska en fin och hängiven kattpojke, som otroligt nog inte fått något hem än så är han ledig för att bli någons själsfrände och älska dig tillbaka.

Vackra pojken Albin


Jag kom ihåg när jag först kom i kontakt med denna underbara organisation, det var två år sedan när det var nystartat, jag hittade en hemlös vacker kattpojke som senare fick namnet Morris och jag blev förälskad i hans blick. Att någon hade övergivit denna underbara skapelse var för mig helt ofattbart. Han bor på landet nu och är lycklig och älskad.

Också mina som är sig själva och lite fula..



Missy Higgins - Where i stood


Kommentarer
Postat av: imbo

jag brukar också titta förbi på sidan för övergivna katter i bland och det skär i hjärtat på mig.

Vill ju ta hand om alla!



Hoppas allt är bra med dig,

Puss skrutt

Postat av: Syster yster

De är ju så söta, kissarna! :)



Puss puss

2008-09-30 @ 14:30:27
URL: http://nannasnowblack.blogg.se/
Postat av: stephiesmode

va me i min tävling!!

ha en fortsatt bra tisdag!

2008-09-30 @ 14:38:36
URL: http://stephiesmode.blogg.se/
Postat av: Lajpe och Emmis

Hellu!

skulle du kunna ge mig bra filmtips på bra komedier?

Ska snart ha en filmkväll så jag behöver din hjälp :)

Hugs and kisses! <3

2008-09-30 @ 14:43:21
URL: http://truefriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback