.....

Jag blir arg, så fruktansvärt arg. Det som stör mig så otroligt mycket är människor som av någon anlending har stort inflytande på folk, och har chansen att få människor att lyssna men istället inte gör ett jävla skit!
Okej om man helt enkelt inte förstår bättre, eller förresten det är fan inte okej.

Om jag ska ta ett simpelt exempel så är ju blondinbella ett bra sådant. Hon är en ung kvinna som många unga kvinnor verkar se upp till, dom vill ha samma kläder, samma smink och lyckas i karriären (???) på samma sätt som hon gjort. Hon har chansen att göra sin röst hörd och då snackar jag inte gällande vilka kläder som gäller, vad hon åt till frukost eller hur många gånger i veckan hon går på ansiktsbehandling. Min stora fundering is simply this: Hur fan kan människan gå ut i sin blogg otaliga gånger och prata om hur mycket hon älskar att använda päls??
För mig är detta helt otänkbart och en skitstor grej då det inte finns någon grymmare djurindustri på denna jord än just pälsindustrin. Detta är enormt nedtystat men som tur är har någon lyckats filma detta makabra hanterande av djur och lagt ut videon på youtube. Så alla som kämpar för att få en lagstiftning som förbjuder grym djurhantering i alla dess former och som mer är gärna skulle se förändring i politiken gällande djurhanteirng (finns otroligt mycket att ändra), vi gör alltså allt förgäves då det finns dessa jävla idioter som går ut på sina bloggar som läses av flera flera flera tusen unga och naiva läsare och förespråkar dessa sjuka och ohumana organisationer.
Näe tvivale!

Bojkotta blondinbella och andra liknande skithögar som tydligen inte vet bättre eller som helt enkelt inte bryr sig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

men shit vad sjukt kul att höra!! jag är så jäkla nervig så jag går upp i atomer snart.. det där lugnande mig en aning.. i några minuter.. hehhe tack för att du sa det :) ha en bra kväll!!

Postat av: imbo

Thänks.

Äntligen en vettig själ.

2008-10-30 @ 21:00:14
URL: http://imbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback