On the catwalk

Har precis kommit hem från mammut. Efter att ha avverkat otaliga skräckfilmer och alldeles för mycket choklad så känner jag att det är dags att komma hem till min man och mina kattbarn. När jag kommer hem börjar det med att Rocky tittar på mig förnärmat och undrar var tusan jag har hållit hus senaste dygnet, han gör allt för att totalignorera mig, spanar mot köket då och då och går menande mot matskålarna. Efter ett tag kan han inte vara förnärmad längre och följer efter mig överallt, gaaah, kläng på pappa Flanders istället.
Lilo har världens kortaste närminne och glömmer bort vem jag är om jag så bara varit ute på en fem minuters promenad och detta löser hon på samma sätt som hon gör med alla främlingar som kommer hem till oss, hon blir livrädd för mig och ligger under sängen i en halvtimme. Men sedan är det som att det går upp ett ljus för det lilla fettot då hon kommer på vem jag är och beslutar sig för att försöka krypa in under skinnet på mig och stångas.
Kontentan: Var jag än går så har ett fetto och en påstådd varg som förföljer varje steg jag tar, och vad kan jag säga annat än "love you to".

Min andra datanörd

Kommentarer
Postat av: Frugan

Hahaha, fettot och en påstådd varg, i love you!

Vart är Marilyn tavlan inhandlad?

2008-10-08 @ 18:32:42
Postat av: Mammut

Hahahaha...



Ja du, inte lätt att vara kattägare...



PK

2008-10-12 @ 16:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback