Ingenting var dag

Idag rensar jag. Jag rensar massa skit och hittar nya saker som jag glömt bort att jag äger. Jag skulle göra viktiga saker idag men det gick inte så bra, får göra viktiga saker imorgon istället. När jag har för mycket att göra så blir jag blank, jag glömmer bort allt och gör ingenting istället, sen när jag ska sova kryper sig allt som jag borde ha gjort sig på och hindrar mig från att sova, jag svarar med ett knytnävslag.

Premiären på skeppis i lördags var över all förväntan. Jag träffade min vackra Eva och massa andra dyngvackra och fantastiska människor. Fan vad roligt vi hade och alla blev dyngfulla och igår vaknade jag av att jag grinade för det kändes som att huvudet skulle sprängas samtidigt som jag kastade upp för allt vad jag är värd. Jag fick iaf umgås med lillasyster och mammut igår, vi åkte till birsta och jag tyckte fruktansvärt synd om mig själv vilket resulterade i att jag köpte tre jackor och är fattigare än fattigast.

Påminn mig om att aldrig mer förtära alkohol..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback