Bio, kaviartub och ahlgrens bilar

Vad är det med mig och väskor? Jag har precis sålt massa väskor på tradera för att göra plats och nu håller jag på att fylla förrådet igen,lägg ner! Jag blir så arg på mig själv för det är så töntigt och onödigt!

Idag chillar jag, vi (jag och mannen) var på bio och såg förhandsvisningen av "Låt den rätte komma in", och jag kan konstatera att det var längesen svensk film var såhär bra.
Jävligt gripande film och vacker på nåt sjukt sätt och sjukt obehaglig på ett sätt som inte var speciellt vackert. Man är bra om man lyckas klämma in alla dom egenskaperna i en film, jag grät, skrek och skrattade. Herregud man skulle kunna tro att jag blivit kärring, sen när blev jag filmkänslig?? Filmen får iaf en 4:a av mig, mycket på grund utav otroligt bra skådespeleri (skulle kunna adoptera pojken i filmen bara för att få titta på frisyren och tycka synd om honom), bra manus, ja vad ska man säga, se den!
Vi fick goodiebags med ahlgrensbilar i, jag åt inte en enda, hur sjukt överdrivet tråkig och nyttig är inte jag. MEN det lönar sig att ha en karl som jobbar på ST, då får man ahlgrens bilar och en ST t-shirt.

Jag är rädd för att jag håller på att få körtelfeber, mina ögon var så sjukt svullna igår så jag låg hela kvällen med en kaviartub på ögonen, och idag vad ser och känner jag??.. jo jag har fått världens största knöl på halsen och kan varken äta, dricka eller prata normalt. Orkar inte vara sjuk, har varken tid eller råd (jag tröstshoppar alltid på nätet när jag är sjuk).
Susse gott!




Kommentarer
Postat av: Syster yster

Vad söt du är :) Tack så jättemycket för dom fina kommentarerna! Jättekul att du skrev så :D Ååhh den där filmen vill jag se! Hoppas du inte blir förkyld, har själv blivit det :/

Postat av: imbo

Hej Snutte!

Har du läst boken?

Annars kan du kan få låna den av mig om du vill.

Jag har läst boken och har lovat mig själv att ALDRIG se filmen, då boken var sååååå fruktansvärt dålig!

var tvungen att tvinga mig igenom den enbart för att den ingick som kurslitteratur i svenskan.



Kanske får tänka om då, om filmen är så bra som du säger ;)



2008-10-23 @ 15:56:31
URL: http://imbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback