Oh what a..

Helgen har varit fantastisk! Har haft en hel helg med mammut i huvudstaden. Den blev så bra som jag trodde och kantades med shopping, strosandes i vackra områden, god mat och mammakärlek. Jag har fått en energiboost nu, och jag kommer orka mer den här veckan tror jag. Har så extremt mycket i skolan så jag kan inte ens jobba något, då är det väldigt extremt eftersom jag alltid tar på mig jobb för att jag är girig.
Håller just nu på med en hemtenta i arbetspsykologi och det går rätt hyfsat, tror jag har druckit tio koppar kaffe men har fortfarande hjärnan i behåll.
Har förresten varit på den stora monkiaffären i sthlm och jag kan gå där i timmar, det har inhandlats otaliga klänningar och kjolar med volanger, hög midja, pennformade, fladdrande, svarta och regnbågiga.
Jag blir alltid förälskad i sthlm på vintern, det är så otroligt vackert om man bortser från stressen som tycks finnas hos varenda stockholmare.

Nu ska jag inta min elfte kopp kaffe och fortsätta med plugg, jag har blivit en plugghäst (gnägg).

Jag saknar mina darlings, men när jag tittar på er känns det bra.



Puss, jag älskar er sjukt mycket!

ps. För er jag glömde ta med, i owe you a beer!
pps. Emma Landerskan, hittade inget kort på dig, så jävla längesen var det sen vi sågs, shame on us, men saknar dig lika mycket ändå, fika eller supa?

Kommentarer
Postat av: Syster yster

vad kul att du har haft det roligt i sthlm, du får visa kläderna nån dag! hoppas vi syns snart. Pussar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback