Hot one


Helgen har varit fantastisk! Jag fick en alldeles egen lördag med min flicka. Det är som det alltid blir, vi har känt varandra i princip hela livet så vi har alltid för mycket att prata om och tiden räcker inte till. Eva och rödvin på en lördag är njut.





Vi lyssnade på soundtracket till velvet goldmine och kom fram till som så många gånger tidigare att Brian Slade är het och velvet goldmine är en utav jordens bästa filmer.
Senare bagav vi oss till skeppis där det intogs för mycket alkohol och senare en besynnerlig huvudvärk på söndagen. Ibland får man offra några stackars hjärnceller för kärlek.

Idag gick jag i godan ro till jobbet, glad i hågen och kände mig allmänt snygg, när jag kommer dit så visar det sig att jag tagit fel på dag och det var bara att knalla hem igen, ljuva måndag..


Hot one...

Kommentarer
Postat av: imbo

Thänks cousin! Detsamma får jag väl säga, av allt att dömma av bilderna från lördagen så kan jag ju konstatera att min kusin är den snyggaste Christina-kusin som finns.

thihi.

Nu=läggdags.

Sussa gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback