Ett historiskt val


Vi har blivit så jävla vuxna. Anders och jag har tagit ledigt imorrn så vi kan följa Filip och Fredriks valvaka hela natten. Stämningen är tryckt och det har inhandlats vin, whiskey och ost. Hur blev vi så sjukt insatta?
Pratar med min Floridamoster på msn och kollar in pollsidor på nätet, sjukt läskigt..

Jag tror dock att världen och framförallt USA behöver en stor förändring och denna förändring skulle börja bra med Obama som president.

Vi hänger alltså i soffan till kl 06,30 och klappar kattmagar.
Som sagt, vi är så sjukt vuxna..


Kommentarer
Postat av: Syster yster

Va mysigt :) Hahaha klappa kattmagar ja, Lilohängbuk ;) när jag gick upp i morse såg jag Kim ligga och sova i soffan, han hade suttit och valvaka han med :) Puss och kram, älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback