Godnatt min katt

Nu är jag sådär knäpp igen, ni vet kvälls/natts knäpp. Jag blir alltid så efter en viss tid. Det är nästan så jag vill dansa men då kommer jag nog bara må illa så det är lika bra att inte. Katterna är så jävla roliga, jag skrattar varje dag så jag får ont i magen åt dom ludna små grisarna,  lättsamma liv. Dessutom tror jag att jag ger dom för mycket mat, får alltid skäll hos veterinären för att dom är så tjocka, börjar ge dom bra mat men sen får jag dåligt samvete och då får dom tillbaks den goda feta maten. Tänk om någon kunde bestämma åt mig vad jag får och inte får äta, då hade det blivit betydligt lättare att gå ner i vikt, fast då hade jag nog blängt ut dom som katterna gör med mig. Dom vet var dom har mig.

Nu ska jag lyssna på musik.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Dom är så omtyckta av er så :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback