Tv-köp och träningsvärk

Man vet att man är otränad när man får träningsvärk av att bära en tv.
Jag och sambon åkte glad i hågen till Birsta igår, fullt motiverade att köpa en plasma tv. Hur gick det då?
Jo efter att ha varit på dom flesta större butikskedjorna som inriktar sig mot elektonik så kom vi in på expert, där träffade vi säljaren från underjorden som gjorde allt för att lura på oss det dyraste och vad som förmodligen betalar hans middag om dagarna. Vi skulle köpa en 42 tum, kom hem med en 50 tum, ja vad ska man säga?.. säljaren från underjorden visste vad han gjorde. Jag lovade mig själv att aldrig låta mig luras eller övertalas av en säljare igen, definitivt inte efter att jag köpte min 28 tummare "Funai", som funkat skit (precis, vad är det för märke??)

Så vi blev pålurade en 50 tummare, och vad ska jag dra förslutsats av det?.. Fan vad niiice
Måste ge oss pluspoäng för att vi fick in en 50 tummare i en skoda octavia, Det var kämpigt, för att inte tala om att släpa den upp i vår vindsvåning.
Som sagt träningsvärken är märkbar och Stina ska definitivt köra igång stenhårt med träningen igen.

Säkert mycket intressant inlägg för er läsare, men så kul är jag nuförtiden, som en smällkäft på julafton.
Btw, jag och Hanna var på det nya ekologiska caféet i stan och oj vad bra det var, och döm av min förvåning när Sara från Tinell's var en utav dom som öppnat det (Fröken Sara), åhh mitt älskade Tinell's, ibland så saknar jag det stället så fruktansvärt mycket. Nu har jag iaf hittat ett nytt favvoställe med stans godaste sallader :)

Dagens: Pixies - Where is my mind


Kommentarer
Postat av: imbo

hahaha, en 50tummare alltså. Filmkväll hos dej nästa gång jag kommer hem med andra ord;)
Tjyss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback