Snorunge

Blää. Jag skulle jobba idag, börja 11 och sluta 16,30. Det är inte alls någon jobbig tid och dessutom med handelskontrakt får jag 100 % OB. MEN.. jag är så jävla sjuk så jag kan knappt skriva det här inlägget, det går ont i hela kroppen när jag slår på tangenterna och vartannat ord blir helt fel. Jag har huvudvärk, feber och en rinnande näsa och jag kan varken äta eller dricka vatten. Jag är sexig som få med flottigt hår och rosa mysbyxor.
jag har så jävla svårt att vara hemma från jobb/skola, får skitdåligt samvete och mår illa bara jag tänker på det. Blir så trött på det, jag måste väl kunna vara sjuk utan att se det som ett nederlag och en svaghet. Fyy!
Tänkte att jag ska försöka plugga lite så inte hela dagen går åt i onödan.

Jag blr så trött, men jag är änå glad och mest får jag skylla mig själv för att jag aldrig lär mig.
Anders den lilla snygghäcken har garanterat smittat mig då han har legat hemma med samma åkomma hela veckan.
Två snornäsor, kan inte bli sexigare än så (eller inte)

Nu ska jag kolla på Gossip girl och Grey's hela dagen och mysa med katterna, det gäller att vara sjuk på ett bra sätt

Kommentarer
Postat av: Frugan

Krya på dig sötnöten. Saknar dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback