På midnattskvisten..

Fy fy usch, det är inte sant! Jag börjar bli sjuk igen, gaaahh.

Jag tror jag måste gå och köpa mig nåt fint så jag blir glad igen, tänk vad lite shopping kan läka mycket..

Jag insåg idag att jag måste börja ta itu med att söka masa jobb, tar ju examen snart och måste börja ge mig ut i vuxenlivet. jag är så jävla rädd för att jobba, mest för att jag vet hur det blir, jag får ingen egentid och tvingas slava på andras begäran, fast blir jag personalchef eller arbetsledare får dom slava på min begäran, hehehe (skämt åsido). När jag sommarjobbar har jag aldrig tid eller ork för något annat än jobbet, jag vill bara tillbaks till skolan så jag kan bestämma över min egentid, men alltid i slutet av en termin vill jag inget hellre än att jobba så jag slipper plugga, konstigt det där med att man aldrig blir nöjd.

Sara har skaffat kisse, och han är så fin så jag får ont i magen och vill hoppa jämnfota, och det skadar ju inte att han heter "Ringo", wee :)

Nu ska jag hångla och borsta tändera, susse gott mi amigos!
Jag saknar frugan..

Kommentarer
Postat av: Frugan

Åhhhhhhh jag saknar dig med hur mycket som helst.. Nu när du skrev att det snart är dax att söka jobb så kan jag verkligen inte förstå att tre år gick i denna snorfart, alltså nej det går inte in i mitt huvud. När vi började den där nolleveckan kändes det som ljusår bort och det blev en sån där "vi tar det sen tanke för det är ju så länge kvar" Herregud! Tänk hur allt blev ändå, ojoj.. Du har varit så duktig dessa tre år och den dagen du tar examen kommer jag vara så stolt och gråta en skvätt, jag är ju redan stolt men ja.. Du hajar ;)
Personalchef Christina Solander, låter ju inte helt tokigt tycker jag. Längtar tills vi träffas igen, funderar på att komma till stan i slutet på april nåt sånt :) Jag älskar dig så innerligt mycket!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback