No, noo, noooooooo

Klockan är 00,51 och jag sitter och läser forskningsmetodik, tragiskt..
Anders och kissarna sussar och just nu känns det som ett roligare liv än mitt.

Vardagarna känns ganska dunkla när man har fått in rutiner, det är då jag blir fast och uttråkad. Mina rutiner tycks endast handla om skolarbeten och jag har (skäms, skäms, skäms) hamnat i en vana att alltid äta lunch när det är "days of our lives"
- Lexie is dead!
- No, noo, noooooooo
Frugan, vad säger du, dags att spänna av och göra slut med Abe? Just ja, Abe is dead

Jag är egentligen glad för jag har hittat den perfekta födelsedagen åt sexy, han blir 27 gamla år på tisdag, och en snyggare 27 åring får man leta. Jag ääälskar födelsedagar! Man får fixa, planera och lurifaxa, lovely!
Jag är väl inte mycket för den där släktgrejen, det känns mer lite påfrestande och jobbigt, tyvärr så får man ju det på köpet vid födelsedagar, man får hantera.

Btw, någon som provat mineralsmink? Har beställt lite gratisprover och är rejält nyfiken, den som lever får se men jag återkommer om det (förmodligen aldrig men vi kan ju hoppas, så länge det finns tro, hopp och föda)

Godnight and good luck!

Kommentarer
Postat av: Frugan

-Abe is dead
- Nononononono *går ner på knä

Fan jag måste komma snart så vi kan leka så är dagarna i vårat liv, i ditt vardagsrum. Lilo måste ju tro att vi helt tappat greppet snart. Nu ska jag fortsätta plugga, den ska vara imorgon (läs idag) och jag har hur mycket som helst kvar. Förbannades kön, klass och etnicitet. Ska vi byta kurs? ;)
Älskar dig, puss puss

2008-02-21 @ 01:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback