Hemkommen till en lussekatt

Jag ska lägga ut lite Lulebilder senare, just nu har jag lite för mycket att göra men tänkte bara uppmana alla att rösta på Rocky, han har nämligen blivit en utav de tio nominerade lussekatterna i ST:s tävling, det var över 400 bidrag vilket bara konstaterar vad jag redan visste, vår lille skit är speciell.
Kan även tillägga att trots att Anders jobbar på ST så har han inget med detta att göra, han visste inte ens om att jag skickat in en bild, så inget fusk har förekommit, det kan ni vara säkra på.

Gå in
här och skicka iväg ett sms med din röst, du kan vinna trisslotter, inte illa.. inte illa

Han har blivit ganska kaxig över detta, jag och Flanders har fullt sjå med att få ner han på jorden igen, lille fjant


Kommentarer
Postat av: imbo

Snyggingen har fått ne röst va mig, bara att hoppas att han vinner. Men han har ju onekligen guld(girlang) i blick ;)

Postat av: Syster yster

Så söt bild! hoppas verkligen det går bra för honom i tävlingen :) Puss

2008-12-09 @ 17:31:38
URL: http://nannasnowblack.blogg.se/
Postat av: Frun

Då var det röstat :) Klart han tar hem det här!! Saknar er, puss och julkram!!

2008-12-10 @ 09:59:30
URL: http://shrine.blogg.se/
Postat av: Maaret

Jag såg lill rackarn i tidningen häromdagen. Cool. :)

2008-12-13 @ 13:42:51
Postat av: Mammut

Det lilla äcklet :D

2008-12-30 @ 11:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback