Förbryllande fakta

Jag håller på och äter in julen..

För ett tag sen blev jag utmanad av min kära
imbo so here it goes..

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag kan inte äta mat som varit fryst, det är världens konstigaste fixidé men jag spyr vid blotta tanken.

2. Jag älskar tecknad film, speciellt disneyfilmer och min största grinfilm är lejonkungen

3. Jag äcklas av människor som använder päls

4. Jag har gått ner nästan 15 kg under 2008, yes

5. Jag vill inte gifta mig i en kyrka eller ha en präst som viger oss

6. Jag hatar att läsa böcker, det är det absolut tråkigaste som finns och jag gör det bara när jag måste

7. Under de senaste fem åren har jag bott i 6 lägenheter

(shit vad rolig jag är inser jag när jag ska skriva ner förbryllande fakta, det är så man förbryllas över sig själv)

Jag utmanar: Frugan, Syster yster, Emelie, Mickan, Moster Kathrin, Landerskan, Malin marvelous

Notis:
Rocky kom tvåa i årets lussekatt tävling, nu har vi mycket kattmat så dom kan bajsa ännu mer. Förutom det så är jag en stolt mamma till två fula odjur varav en utav dom äntligen har bidragit till hushållskassan ;)

Kommentarer
Postat av: imbo

hoppsan, visste inte att du hatar böcker eller att du inte kan äta fryst och upptinad mat. Vad kan man då läsa av utan detta? Jo att vi ses alldeles för sällan! Så det så!

Var hos farmor och hälsade på idag.

Då man sitter och pratar med henne är hon medveten av vad man säger (även om hon själv inte kan uttrycka sig så bra). Jag bjöd henne på Boding-kakor som hon slukade också fick hon kaffe. Har du varit där på sistone?

Ska vi ses på i veckan?



Puss o kläm

Postat av: Anonym

jahaaaaaa!!!?? ska du på samma fest? roligt!! ja det återstår att se helt enkelt.. har börjat tänka ut en outfit iaf.. hoppas den går att få tag på :)

2008-12-15 @ 20:40:11
URL: http://slinkans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback