.......

Vilken rolig överraskning jag fick imorse. Lönespecen damp ner i brevlådan, jag blev lycklig och tänkte att nu är det slut på soppa och vatten, det blev det, slantarna blev fler än jag trodde men problemet låg inte där. Problemet låg i att jag trodde att pengarna skulle skutta in på mitt konto imorrn så jag har hela helgen på mig att handla klappar (jag är alltid sämst på det där, handlar gärna alla klappar samma dag om det skulle vara möjligt, vilket är otroligt opraktiskt i längden). Detta innebär alltså att alla mina planer för helgen blev något svårare att fullfölja och jag får två dagar på mig att inhandla resterande klappar, dessutom så måste jag få tid till att slå in dom i tomtejävlapapper och fixa och trixa lite med .....s julklapp, puh!
Jag kanske bara borde vara glad över att jag inte svälter.

På lördag tycker jag att ni ska pallra er ner till skeppis, då arrar vi (typ) lite reggaeafton så om ni har 40 spänn kvar från julhandeln till inträde så har ni en rolig lördagkväll framför er.

Appropå musik, hur skön är inte denna (jag är medveten om att jag gör smygreklam)...

Kommentarer
Postat av: imbo

hihi Tack själv fino!

Gissar att du kommer ha träningsverk imorrn då vi ses: tennisarmbåge och löpknä?! hehe. En kompis hade världens träningsverk en dag men kunde inte komma på vad det var... tillslut ramlade poletten ner: han hade spelat wii.. hihi.

Övetala Carina att hänka imorrn också, vore skoj!



Puss o nyp


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback