Mina favoriter, som choklad fast något sötare


Nu är det bestämt, snart åker jag och hälsar på min käresta i huvudstaden. Jag och Eva, det är precis som det ska vara och som det alltid varit, kärlek vi första ögonkastet och äkta själsfränder.
Inget är bättre än du min vackra!

image212

Jag ska även hälsa på Johanna (vitamin), världens finaste, det finns ingen på denna jord som kan mig så bra som du, vi har känt varandra hela livet, du föddes två veckor efter mig och vi döptes på samma dag och växte upp i samma hus och satt praktiskt taget ihop, min älsko.

Johanna, så snygg så man vill grina. Du får hon inte, hon är min!

.

Dagens: Silverchair - Ana's song (Jag var bara tvungen, nostalgi kom och ta (dra) mig baklänges, jag och Eva var kär i Daniel Johns, vi tyckte han var vacker som bulimiker)


Kommentarer
Postat av: imbo

hahaha, du får mig att skratta högt!
Du är ju bara för gó!
Och jag som har en så kallad "bad hairday" idag känner mig genast lite mer piffig efter ditt utlåtande ;)

Och du, dagens låt ger en äkta nostalgitripp vill jag lova!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback