Gnällinlägg

Saker ekar i huvet på mig, massa med c-uppsatsen som känns ouppklarat (kanske klarnar efter morgondagen) och annat jox. På torsdag åker jag och Flanders till Åre där vi ska bara vara, vi eller snarare jag behöver det, komma bort från den avgasfyllda luften och bara andas skog (inte för att det är så i Åre, men typ)
Jag vaknade upp med halsont och täppt näsa, måste gå till doktorn tror jag för jag är jämt sjuk, alla bakterier och virushärdar dras till mig som en fluga till socker.
Bättre blev inte saken av att jag fick tillbaka statistiktentan (i psykologi som vetenskap) och såg att jag hade 0,5 poäng ifrån att få VG, ni tycker säkert att jag borde bli glad men det hade faktiskt känns bättre att få ett godkänt med några få poäng över för då hade jag vetat att jag inte kunnat göra så mycket bättre ändå, nu vet jag att ett slarvfel gjorde så att jag inte fick VG, en förbaskad bagatell och något som kan klassas vara lite utav ett I-landsproblem, men vad gör man inte bara för att få gnälla.

Dert positiva är att jag fick ett trevligt paket på posten, en "grattis i förskott" present från min underbara moster i Florida, det var helt ljuvliga saker, jag som nästan aldrig har råd att unna mig lyx fick ett Décleor kit, med massa prylar, och victoria's secret parfym med läppmojs och annat kul, saken blev ju inte sämre av att födelsedagskortet pryddes av diverse disneyprinsessor.

 Har insett att jag tror jag vet varför lönen försvinner så fort, jag kanske stödjer för mycket djurrättsorganisationer men jag skulle nog inte kunna leva så bra med mig själv om jag inte gör det.

Nu ska jag sova, imorrn seminarium 3!

Kommentarer
Postat av: imbo

GAAAAH!
Sånt där kan man ju bli GALEN på, snacka om irriterande att veta att man är 0,5p ifrån Vg, men får konstatera för sig själv:
"Ooops, då blev det bara G då..."
Vad duktig du är gumman, så stolt :)

Ses vi i sthlm nästa helg då lr hur blir det?

solskenspussar!

Postat av: Syster yster

Hej syrris! :) Det är bra att skänka pengar till djur, du är en stor djurvän du! Du får ha det så bra i Sthlm :) Puss

2008-05-01 @ 21:31:08
URL: http://NannaSnowblack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback