.........

Jag har alltid någonstans trott att denna värld kan räddas utav hjältar. Mina hjältar är musiker, i alla former och storlekar. När man var liten och drömde sig bort genom att lyssna på skräpmusik eller som nu när man lyssnar på något och tycker det är gungigt och sedan skäms.
Jag gillar inte jorden, jag gillar inte människan och hur vi håller på att ödelägga våra liv, vårt sätt att leva är så äckligt onaturligt så när man väl tänker på det så blir man skrämd. Jag bara väntar på att musiken ska rädda allt, för så har det alltid varit, sen man var liten till nu. Jag flyr alltid genom musik och jag skulle hellre vara blind än döv.
Musiken kan inte rädda oss, obehaglig upptäckt.

Nu ska jag kolla på Animal planet och drömma mig bort till afrika.
Förresten jag har tappat mitt "Y"

Min hjälte Johnny cash - The Wanderer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback