.....



Tänk att man kan bli glad över att det smakar aluminium i munnen. Oh my...

Jag har alltså bestämt mig för att inte ta examen nu utan att fortsätta läsa lite strökurser fram till jul då jag blir examinerad, tror verkligen jag kan ha användning av dessa. Inget psykologprogram, klarar inte av fem år till av studielån och tidsbrist.

De kurser som ska läsas till hösten är:
* Arbetspsykologi
* Ledarskap och coaching
* Personal och ekonomi

Dagens: A perfect circle - The noose (hade nästan glömt bort den här låten, har nog lyssnat sönder den när jag var ung, dum, kär och full)


Kommentarer
Postat av: Anonym

men gud så varmt det blev innanför bröstet.. skitkul att höra!!

Postat av: imbo

Tack själv för samtalet igår, tiden bara flög iväg!
Kurserna som du ska läsa till hösten låter väldigt intressanta.
gök o pök

2008-04-17 @ 21:06:26
URL: http://imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback