You are always on my mind..

Helloj.
Sitter o väntar på att min baby ska komma hem så man får äta lite mat, gjorde världens godaste lax igår. Fetaost och yoghurt gratinerad i ugn med kräftsjtärtar, mums! Fick receptet av Puman för längesen och det har använts flitigt. Funderar på vad det ska bli idag, tror det blir parmesanfyllda vegefärsbiffar, det funkar.
Ikväll ska vi bara hänga och se nyaste Beck, Jag gillar Beck-filmerna, Anders gör det inte men "offrar sig" ;)

Har råkat köpt två höstjackor i år. Det skulle bli en men råkade hitta två skitsnygga och jag älskar jackor. Jackor och skor är min stora passion och väskor ibland. Jag får skylla på att mina gamla jackor är för stora.

 Jacka nr 1.          Jacka nr 2
Vad tror ni, är dom nåt att hurra för?

Har även köpt tre par nya skor, varav ett par var röda låga stövlar (ej med klack) hur tjusiga som helst, och priset var desto tjusigare :)

Nä nu ska jag laga någon typ av mat, ha det bra!
Dagens låt: Elvis Presley - You are always on my mind

Saknar dig som alltid Wilmis. Vi grät en skvät igen i söndags, det har en tendens att bli så när man stannar upp och inser verkligheten. Vi älskar dig grisen!

Kommentarer
Postat av: imbo

Grymma jackor! Superfina! hihi. Maten lät inte helt fel! hehe. Själv har jag käkat fiberpasta, kalkon och wokgrönsaker, behöver jag tillägga att jag hellre ätit parmesanbiffar med dej? =P Vet faktiskt inte när jag kommer hem nästa gång... men en sak vet jag dock: att då det vankas hemfärd så vet du om det! Puss prinsessa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback