Sjuk men med hopp

Som utlovat har jag tagit kort på mina nya kläder, tyvärr så var jag tydligen mindre bra på det då jag glömde ta kort på mina sneakers och jeansen syns inte ens, aja here it goes..

 Kofta, Jeans, Nagellack i ett paket, hahaha

Éftesom jag tömde min kamera så hittade jag lite fler roliga bilder som jag inte lagt ut..

  Min älskade fru  
 Krutfaster Annika
   Världens sötaste Simon (Annikas knodd)

 Lilosar (Detta är tydligen hennes nya sätt att sova, finare får man leta..

Ikväll ska jag och älskling ut och käka och fira mitt nya jobb, tror det blir på "Saffran", very nice.
Imorgon vankas utflyttningsfest hos Ballan med company, ska bli skitkul, är dock jättedålig med halsont och snuva men hoppas på att den förkylningen övergett mig tills imorgon och hoppat till nästa.

Annars är livet bra just nu, saknar Wilma som alltid och det går inte en dag utan att jag tänker på hon. Jag har gjort en film tillägnad henne som jag ska lägga ut här när jag känner att jag vill och orkar.
Hon finns här hos oss, det känns men ibland har det en tendens att kännas otroligt tomt och då blir saknaden ännu mer påtaglig. Min älskade du...

Dagens låt: Mark Knopfler feat. EmmyLou Harris - Rollin on


Kommentarer
Postat av: Mammut :)

Snygga kläder, av vad jag kan se av dem iaf (hihihi).
Hoppas ni hade en trevlig firarkväll.
Förhoppningsvist är din hals bättre idag, en kask eller två kan hjälpa ;). Hur som helt, hälsa gulliga Ballan med pojkvän.
Ä D P K... Världsmest ;)

Postat av: SweFlo

Äntligen fick jag igenom en kommentar! Har inte funkat på länge men har försökt många gnger! Fräsch ny look på bloggen! Kram från fortfarande myckt varma (33 grader) Florida.

2007-09-30 @ 00:58:56
URL: http://sweflo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback