En värld full av liv

Snart är helgen över och som vanligt har man inte hunnit fundera överhuvudtaget på att det är helg, tiden går alldeles för fort vilket är tråkigt men kan även vara skönt när man vill komma över en sorg.

Gårdagen bestod av mys hemma hos mammut med syster. Mamma kom hem från Florida i fredags så då passade jag på att umgås massa med både hon och syrran. Hon hade köpt med sig så sjukt fina och bra presenter så det var rena rama julafton igår, me like :)
 Min vackra mor :)     Syster Yster

Väntar fortfarande på mina böcker från Adlibris, dom tyckte tydligen att det var lämpligt att jag skulle vänta i över tre veckor på mina böcker, suck! Vill verkligen sätta igång med skolarbetet.

Fick Wilmas urna igår, nu är min vackra kisse hemma. Fast i mitt hjärta har hon varit hela tiden men plötsligt känns hon närmare och saknaden har blivit ännu mer påtaglig.
 Wilma när hon var ute i Januari, hon frös lite men som vanligt tyckte hon allt var tokspännande :)

Från den stunden vi kom hit till jorden, vi möttes av sol ovanför. Finns mycket mer än det du och jag ser, mycket mer än vi känner och hör. En kärlek som är oändlig och så lite som vi kan förstå, och den sol som gick ner någon annanstans ger ett gryningsljus att förlita sig på. En värld full av liv, allt förenas här, som en cirkels slut av kärleks kraft. Alla har en plats, allting har en mening. Det är vår väld, en värld full av liv.
Jag älskar och saknar dig Wilmis.

Dagens låt: Kayo (Lejonkungen) - En värld full av liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback