Clas Ohlson, here i come!

Jag har skaffat mig en ny kärlek. Den kärleken kommer förmodligen ta upp sisådär mellan 20-30 timmar i månaden och kallas vid sitt tilltalsnamn Clas Ohlson. Äsch jag går rakt på sak, jag fick jobbet!
Känns överdivet bra och en lyckligare människa i dagsläget får man leta efter.
Jag var på min andra intervju igår och tänkte att den gick väl sisådär, dom sa att dom skulle ringa mig i början av nästa vecka för besked och vad händer?.. Jo dom ringer mig dagen efter och säger att jag fått jobbet. Det känns extra bra för tydligen håller dom fortfarande på med att intervjua folk (dom ska anställa två till deltidare) men ringde mig ändå, verkar som det var ett enhäligt beslut :) Jag börjar jobba om ungefär en och en halv vecka, då ska vi ha utbildning i en vecka. Känns verkligen skitspännande!
Lönen är betydligt bättre och förhoppningsvis är det inte lika slitsamt för kroppen och som jag sa tidigare att vill jag jobba som beteendevetare i framtiden så har det här företaget mycket resurser :)

Igår efter intevjun blev det en lunch på stan med Jaana och lilla Herman, han är ju för söt (och Jaana också för den delen) Dom förgyllde liksom min tillvaro ännu mer. Senare for jag iväg till min kusin Malin och hennes lilla Ludwig, kikade på deras nya lya och åt äppelkaka. Underbar dag med underbara människor!
Råkade även gå på stan och shoppa lite, dte blev nya Nike sneakers, en kofta, ett par jeans, en jacka och ett nytt illrött nagellack. Döm av min förvåning när jag var tvungen att köpa jeansen i två storlekar mindre än vad jag har brukat haft, ljuvliga liv!
Jag lägger ut en bild på allt det nyinköpta imorgon för nu ska här sovas snart. Jag har jobbat hela dagen och imorrn blir det rapportskrivande då vårt arbete ska vara inne på måndag och det känns som vi knappt kommit halvvägs, dock inte mitt fel då jag gjorde precis allt jag skulle i den där rapporten redan första veckan för att vara ute i god tid, suck är måttligt trött på folk som åker snålskjuts.

Sov gott folk!
Dagens låt: Live - All over you

Ville bara skriva att jag tänkt på dig mycket idag Wilmis. Pratade om dig på jobbet idag och när jag visade kort på dig så höll alla med om att det var den vackraste varelsen dom sett. Jag älskar dig så och du finns alltid i våra tankar!

Kommentarer
Postat av: imbo

GRATTIS! vad kul att du fixat jobb på clas Ohlson!=) Ser fram emot korten på dina kläder;) ha en trevlig helg! *tjyss*

Postat av: Annika

Jättegrattis till jobbet på gubbdagis! Det var inte dåligt. Där ser du då att du kan! Blir det kanske Lars-Eriks andra hem nu? Tommy är i alla fall där rätt ofta. Kram Annika

2007-09-29 @ 12:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback