Slappande och en helg som varit och är över

Vaknade kl 06 idag, vad gick fel liksom?
Känns jätteskumt, har dock hunnit med ...
1. Tittat på barnprogrammen
2. Tittat på Dr Phil
3. Tittat på nyhetsmorgon
4. Hånglat
5 Duschat
..Jösses, jag kanske alltid borde vakna vid den här ändan av dagen, måste dock påpeka att kl är nu 10,48 och min energi börjar tryta det är väl då dte är meningen att jag ska hälla i mig en kanna kaffe och hoppas på det bästa.

Lördagens partaj var en gnutta bakisframkallande. Var ju som sagt på utflyttningsfest hos ballan och det var skoj. Lyckades hälla i mig min vinare med tillhörande cider. Gick på krogen och mötte upp sötEmma. Först tog vi en svängom till skeppis senare begav vi oss (runda under fötterna) till O'learys. Jag förstår inte vad jag ska dit att göra det blir ju samma sak varje gång. Jag blir bitter över att betala en inträdesavift a'la 50 spänn för att senare bli omgiven av fjortisar med urringning ner till knäna (och nej jag överdriver inte!). Jag dansade även vilket bara kan innebära att jag var jävligt full (mamma om du läser det här, jag bara skojar).
Det slutade dock med att det visade sig vara ett lyckat drag att vara där då jag träffade en gammal kär och nära vän och jag hoppas verkligen att vi kan bygga upp vår kontakt igen, hon har fått mig att sväva på små rosa moln sen dess :)
Har bildbevis på hela kalaset men glömde kameran hos ballan så dom bilderna får ni se sen (vill dock inte lova för mycket då vi får se hur många av dom som är anständiga).

 Ballan (Balls)     Emma


Det är höst! Jag bara älskar den här årstiden, fallande röda löv och kvällsfika. Igår blev det en lång fika på Wayne's med ballan och det var helt underbart. Mörkt ute med inslag av höstbris, en stor kopp te och massa surr. Bättre än så blir egentligen inte livet. Vi lovade varandra att det ska bli mycke kvällsfika under den här hösten (precis innan vi lovade varandra great balls of fire).

Njae, nu ska jag göra något meningslöst. Lämnade in arbetet igår så nu kan jag slappna av i några veckor innan nästa slaveri drar igång. Härliga bananer!

Dagens låt: Temple of the dog - Say hello to heaven

Kommentarer
Postat av: imbo

Lät som om du hade en bra lördag, ser fram emot bilder: anständiga eller inte. De oanstäniga kan ju vara nog så roliga;) Vilken härlig dag du ska ha, önskar jag hade varit där så vi kunnat dela på en kanna kaffe och käkat lite blodsockerhöjande bullar. Ha en fortsatt bra dag. Puss till Sötast.

Postat av: Syster yster

Hej :) Hoppas du hade det roligt. Ballan är så snäll så. Emma känner jag inte, men hon är säkert snäll. Uscha för fjortisar! Gud, urringning till knäna, vilka stördon :) Puss älskar dig, hoopas vi syns snart :) <3

2007-10-02 @ 22:40:54
URL: http://NannaSnowblack.blogg.se
Postat av: Emelie

Läste om jobbet, det var ju jättekul att höra!
Å Va bra att du har hittat en intressant kurs också, hoppas det går bra! Kram

2007-10-03 @ 16:27:39
Postat av: Mammut :)

Hmmm, ungdomssynder ;) Jag gjorde väl en eller två också hahaha.
Härligt att ni hade kul. Ballan är ju så gullig :)
Jag tycker nog att hösten är den tråkigaste årstiden och jag verkar vara den enda som tycker det men, men, någon ska ju tycka så också...
Åter till bullarna = kanelbullens dag idag = bullbakning :)
Pussisar
Ä D P K

2007-10-04 @ 14:59:53
URL: http://suecicae.blogspot.com
Postat av: svartgam

Hej, detta är stressot ditt som hittat en minut över för att läsa din blogg (känns som jag borde vara ditt största fan men märker att jag sällan är här).
Hur som helst så älskar jag att läsa dina tankar och jag ÄR ditt största fan, tro det eller ej :)

Puss och kram!

2007-10-25 @ 10:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback