Lugn dag hos mamma och första snön

Sitter hos mammut och tittar ut över den underbara utsikten, snacka om att få ro i själen när man ser ner över dalen hos mamma. Kom hit tidigt igår då jag åkte med papput när han skulle till jobbet kl 06,30. Därefter hade jag och mamma en riktig mor/dotter dag, vi åt gott, tittade på film och senare gick vi igenom alla mammas album och jösses vad min mor var vacker när hon var ung, helt otroligt!.. Hon är iofs fortfarande väldigt vacker men det är kul att se två sidor.
Ska snart dra mig hemåt och där väntar fika med Sara och Nina. Sara är hemma nu över helgen en snabbis och oj vad jag ska pussa och krama henne :)
Igår kom första snön och ingen är lyckligare än jag, finns det något vackrare än snöflingor? Hade lust att ta mig ut och bygga en snögubbe tills jag insåg att den lilla snön som kom inte en räcker till en början.

1.
2. 3. 4.
Bild 1-3: Mamma och jag
Bild 4. Mamma

Utsikten (sinnesfrid)

Första snön

Dagens låt: Raemon - Supergirl

Kommentarer
Postat av: imbo

Kul att se gamla foton!=) Jag har tjejmiddag hos Primsan inbokad på lördag redan..
typiskt! jag skickar sms ist. puss

Postat av: ämma

puss min sköna :) vad blir det i helgen då?

2007-10-18 @ 19:28:56
Postat av: Imbo

Jo, men visst är det så, flugorna dras till skiten. haha. Ringer när jag sitter på tåget påväg hem imorrn. *Tjyss!*

2007-10-23 @ 21:21:38
URL: http://imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback