Menlös dag

Idag är det fredag och jag väntar på att flanders ska komma hem med en vinare och kyssar, mmm..
Idag händer inget speciellt eftersom jag jobbar imorrn (sällan) Ha insett att jag jobbar varje helg den här månaden, vilket iofs innebär med handelskontrakt att jag kommer vara rik i slutet av Januari och fattig fram tills dess, ljuva liv!

Det blir alltså kattmys, killmys och förmodligen Idol, har dock börjat bannat det med tanke på att Daniel åkte ut sist, vad var det om liksom?
Imorgon dock är det mycket stor chans att det blir någon form av utgång, vet inte vad som har hänt med mig men jag tycker inte det är vidare stimulerande längre att gå ut på krogen, innebär det att man blivit vuxen?.. hua hemska tanke.
Men allvarligt, fulla desperata människor som bara söker bekräftelse,  jag lovar att jag ska försöka bli roligare och gå ut oftare, darlings ni får ha tålamod med mig.

Vi har iaf nästan bestämt om nyår och det kommer bli så roligt, måste ut och shoppa någon form av klänning eller dylikt (alltså byxor och tröja, har svårt för klänningar på mig)

Idag har jag satt upp lite julpynt, nån julstake och stjärna.. det känns lite jobbigt i år hela grejen, vilket skrämmer mig lite då julen är den bästa tiden på året jag vet. Mina intressen är julen (kan man säga så?)
I år blir det hårda paket..

Puss och trevlig helg!

Dagens låt:
Feeder - Piece by piece



Kommentarer
Postat av: Imbo

katt och killmys lät mysigt =) hihi.
Vad ska du hitta på på nyår?
Jaaaa, den 24:e, då ses vi, om inte tidigare.
Saknar dej, behöver vitamin!

Puss & gull

Postat av: Jenny

Hej! Tittar in o kramas om lite. Så roligt att läsa lite och få en glimt av ditt liv. Speciellt roligt är det när man egentligen borde plugga, varför är det så???
KRAM

2007-12-03 @ 10:19:17
URL: http://baratankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback