Lördag med två lurv och inre stresshormoner

Kul jul. Det är lördag och jag sitter i min soffa och diggar lördagsfilmer.
Frugan nu skulle du vara här, pepsi "fucking lovely" max och röda soffan = du och jag in a nutshell. Jag tänkte på dig en lång stund idag och funderade på hur det ska kännas att träffa dig igen, förmodligen kommer det kännas som att vi aldrig varit ifrån varandra och vi kommer omfamna varandra med pussar och kramar. Men jag vet att du är och lattjar med några söta tailändare nu och dricker paraplydrinkar och jag hoppas att du tänker på din sötjävel lite titt som tätt. Me love you always frugis..

Gudadrycken itself..


Jag behöver få in lite nya känslor i mitt liv, det vill säga jag behöver lite ny musik! Ge mig tips på några bra skivor och låtar så kommer jag vara evigt tacksam! Ni vet hur det blir när man lyssnar in sig på tok för mycket på sina favoriter så tillslut får man inte samma känsla när man lyssnar på sin favoritlåt så man måste ta ett uppehåll från den, inte göra slut men ett uppehåll. Ganska precis så känns det nu, jag behöver ett uppehåll från min musik och fara ut i svängarna lite, prova nåt nytt och se vad jag kan hitta (nej jag pratar inte om Flanders :P)

Jag har så äckligt mycket att göra nu så det är inte ens roligt. Jag tokjobbar på Clabbe Ohlson samtidigt som jag läser två kurser parallelt, och jag vet att skolan kommer bli lidande om jag inte tar mig en nerstressare. Har legat halvdöd hela veckan med en jätteförkylning som har bestått av att jag har tappat rösten och låtit som en alkiskärring i sina bästa 60, hua. Börjar bli lite bättre nu men jag tror det är min kropp som vill ge mig en smällkäft och säga åt mig att varva ner, för jag tror det är den inre stressen som sabbar, ni vet den där rösten som konstant säger åt en att man inte kan slappna av för man har tusen andra saker att göra, puh.. Ibland vill man ge den rösten på nöten.

Anders spelar på red rock ikväll, önskar jag hade fått vara där och se han hantera gitarren, finns inget sexigare en en man som kan hantera instrument ;)

Nu ska jag ägna mig åt rapportskrivande och mina två underbara, lurviga små odjur!
Imorrn blir det jobb och storhandling, ljuvliga vuxna liv *harkel*

Dagens låt: David Guetta - Love is gone
(Bruden i den här videon är så vansinnigt snygg så jag blir mörkrädd!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback