Fredag och StinaTråkmåns

Så rolig jag är idag, det är fredag och jag sitter hemma, kan inte komma på när det hände sist.
Anledningen är att jag jobbar imorrn och har varken lust eller ork att vara trött på jobbet.

Älskade Balls, vad vore jag utan dig och hur fasiken skulle det gå? Jag älskar dig och jag kan bara konstatera det jag redan visste och det jag alltid vetat Jag har världens bästa vänner!
Nästan alla mina vänner har jag haft sen jag var små, vi har hållit ihop i ur och skur, dom vänner jag inte haft sen jag var liten är sådana som jag blev kär i första ögonkastet (den speciella kärleken) och var värda att satsa allt på. Ödmjukhet är en egenskap som jag värderar otroligt högt och som finns hos alla dom jag står nära, utan ödmjukhet förintas man av bitterhet..

Nu ska jag fortsätta följa Idol, känner mig som världens tönt där jag sitter med ett glas rödtjut och en Lilo i min ensamhet och sitter och klappar händerna till söta små idoler, oh ja.
Just ja, har försökt lyssna in mig på Eddie vedders nyaste platta, kan tyvärr inte säga att jag är imponerad tråkigt nog, men då pratar vi Eddie Vedder imponerad, det vill säga all hans musik fängslar mig mer eller mindre, så ta detta på rätt sätt. Eddies ljuva stämma får vem som helst att börja sucka av glädje så jag måste ändå rekommendera alla att lyssna på den, hans röst är så mycket djup och känslor så man försvinner i sig själv och blir sittande där i sisådär 4 minuter tills låten är slut.

Trivs förövrigt jättebra på Clas Ohlson, det är så fina människor som jobbar där och trots att jag bara varit där ett tag så känner jag att jag kommer stormtrivas! Det är kul när allt funkar :)

Ursäkta mina osammanhängande meningar och otaliga stavfel men är trött efter att ha jobbat.

Dagens låt:
Pearl Jam - I am mine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback