Vänner och självbiografier

Fy faan vad mina vänner gör mig glad. Det finns ingen lycka förutom den lycka jag känner i närheten av er, mina älskade älskade vänner! Det jobbiga är dock att nästan alla av er flyttar till hösten, jag är ju för fan inte hel utan er, hur ska detta gå?
Har dock kommit i underfund med att jag ska hälsa på er hela tiden, det är ju trots allt inte alltför långt bort från de flesta av er, men usch vill inte ens tänka tanken. Det blir en expensive höst med mycke buss och flygresor men det får jag ta.

Har efter uppmaning av min snyggstjärt ändrat "sing it loud" till "Sign it loud". Ni måste ju hålla med om att dte är ganska klashigt. När jag har tid hade jag även tänkt försöka fixa till designen på min blogg, den är ju faktiskt bedrövlig, men det får vänta.

Har även beställt lite böcker, har nämligen konstaterat att nu när jag inte pluggar så kan det vara roligt att läsa annat än studentlittertur, har även lånat ballans halva bokhylla med böcker så jag har det jag gör.
Har snöat in på självbiografier och de som ska läsa är följande:

 Traci Lords självbiografi "Nattens barn", har alltid velat läsa den men inte riktigt haft tid.

 Carlina Gynnings självbiografi "Ego girl", har hört att den ska förändra synen lite på den föredetta Big Brother vinnaren.

Sen ska jag försöka låna Johannas Bok "The dirt" om Mötley crue när hon läst klart den, hoppas jag får låna den. Senare tänkte jag även försöka läsa Jenna Jamesons självbiografi när tid infinnes :)

Väntar på att Sara (LillPlopp) ska svänga förbi och förgylla min dag. Senare bär det iväg till Ballan för ännu mer födelsedagsfirande, lyxigt med två dagar, mhm :)
Men nu ska jag diska. Ha det bra!

Dagens låt: Robbie Williams - sin sin sin (Gillar verkligen inte Robbie Williams förövrigt men den här låten är tamejtusan svängig)

Kommentarer
Postat av: Imbo

haha, ja klart du får låna "The dirt" efter mig =) Nu ska jag hoppa upp på cykeln och dra med mej kexet och cykla till farmor och hälsa på, tänkte även ta med mina nybakade kakor så hon får nått att mumsa på. puss!

Postat av: Gabby

Hej!! Allt är bara bra med mig och familjen!!! Hur e det själv då? Kram

2007-06-20 @ 10:46:47
URL: http://lella.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback