Midsommar och kravlös lördag

Jaha, så var helgen snart slut. Tyckte det var nyligen jag satt på jobbet och tänkte "underbara fredag, långt till söndag". Helgen har bestått av midsommarfirande med släkten och flanders. Var trevligt och kvällen avslutades med allsång och kubb. Blev glad som alltid av att träffa min Imbo, tråkigt var dock att hon blev sjuk och var tvungen att åka hem ganska tidigt, men jag fick rå om dig ett tag iaf :)
Och jag träffade även min kusin "Henrik" som numera bor i sthlm och han lillkille Oliver som blivit så stor sen jag såg honom sist. Och som alltid lika trevligt att träffa Annika och Tommy och lillgrabben Simon, ja det var faktiskt trevligt att träffa allihop och festen hade styrts upp väldigt bra med jättegod mat samt frågeslinga.

Dagen som följde hängde jag och älskling vid pappas stuga och låg på bryggan och solade (därav min röda näsa), dock blidde det inge bad då det var för blåsigt. Vi körde lite moppe (pappa och Ina har skaffat varsin) sedan åt vi en pizza i solen och låg på en filt resterande dagen, alltså en totalt kravlös lördag.
Och nu är det söndag och inte mycket spännande har hittills skett, Anders jobbar lite och jag ligger och läser på balkongen i strålande solsken, det är iofs inte fy skam heller. Lilo går runt och vill ha uppmärksamhet och Wilma ser ut som en iller, mina små fjärtar.

 Kravlösa lördag

Har tyvärr inga bilder från midsommar än, batteriet var slut och vi hade annat för oss :P Kan dock hända att det dyker upp en och annan bild som någon annan tagit.


Måste uppmana alla att läsa den här artikeln, helt vidrigt men det är nog viktigt att vi blir upplysta om ett och annat.
http://www.aftonbladet.se/vss/debatt/story/0,2789,1097383,00.html

Dagens låt: Lars Winnerbäck - Kom (blir helt uppslukad av denna karls musik när det är sommar, på vintern får han vila)


Kommentarer
Postat av: Imbo

Tack själv för midsommar honey, du rockar! Vart det ngn grillning i går lr? puss puss!

Postat av: Grabben

Nu är jag up to date igen :)
Tack för en kanonhelg baby, puss!

2007-06-26 @ 10:59:16
URL: http://www.myowngrave.com
Postat av: Imbo

Hej sötast! ja, jag vill jättegärna ses någonting. Kanske vill utmana mig på minigolf någon dag till veckan? Lr har du nån ny grillkväll på G? Puss hjärtat!

2007-06-28 @ 21:17:14
URL: http://www.imbo.blogg.se
Postat av: Imbo

haha, höll på att garva ihjäl mej idag... Med risk för att detta ska verka "stötande" så uppger jag inget namn, säger ist såhär: Kolla in en "viss persons" blogg (och hoppas du fattar vem jag syftar på?!). Jsg gjorde det nyss, hahaha.... *kiss and tell!*

2007-06-29 @ 10:24:27
URL: http://www.imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback