Utgång

Igår var det hola baloo med inslag av vino tinto och sommar känsla, avslutades dock med spöregn och blöta klackisar.
Först begav vi oss till Ballan med sambo då sambon fyllde år i fredags, där bjöds det på tårta och luftgitarrer till folket. Senare kom Sara och Josefin och då började intagandet av alkoholhaltiga drycker, där satt jag.. lycklig så in i helvete med alla dom bästa samlade på ett och annat ställe, det fanns dock några som fattades som hade fulländat kvällen en smula extra. Efter att vi varit på förfest 1 var det dags att bege sig till förfest 2. Där träffade jag många människor jag aldrig sett i hela mitt liv men trevliga var dom  och även grabben med en tröja som det stog "kött är mord" på, han menade att i och med att han har en sådan tröja så vill dom andra inte äta upp sitt kött, då ger dom köttet till han och han blir extra glad, jag ifrågasatte hans teori men det vekade ganska lönlöst, det visade sig att han var trevlig men i varje mening var han noga med att poängtera att han INTE är vegetarian, jag antar att han valde fel person att prata med, tur att man är en öppen människa, jag frågade även om jag fick hans tröja och det fick jag inte för då skulle han svälta, vems kött skulle han då äta upp? haha

Senare begav vi oss till Svennes, där var det packat med folk men jag fick en komplimang av en vilt främmande tjej om att jag är den enda hon sett som passar i rött läppstift, jag tackar och bugar :) Senare blev det en sväng på O'learys och dum som jag var så lovade jag Sara att dansa och ni som känner mig vet att jag inte kan bryta ett löfte. Så dans blev det och för varje ny låt så droppade det in fler och fler människor, vi träffade några gamla klasskompisar och efetr att tag kom Claes in i ringen, inhoppandes och började fläkta på höfterna. Det var väl helt okej men ett minus för alla fjortisar med urringning ner till naveln, det fanns flera av den varan och den ena var mer desperat än den andra.
Senare blev det självklart en svängom ner till skeppis där var det tråkigare än vanligt men jag träffade massa folk som jag inte sett på evigheter, det är alltid positivt.
Sedan begav jag mig hemåt med min snyggstjärt, där vi konstaterade att säga vad man vill men det finns fasiken inget bättre än att gå hem från en bra kväll med den man älskar, slänga på sig mysbyxor och ligga under filten tillsammans samtidigt som regnet smattrar på taket. Det är livet!

Idag är det en latdag, ska bege mig ner till Wayne's snart och fika med ballan, wee :)
Vi har haft kissarna ute på balkongen idag, det är LYCKA för dom ojoj, vad fina dom är.

 Wilma och Lilo i modellposé

 Min älskade Wilma (Denna kisse kan inte bli dålig på bild, gissa om jag är avundsjuk)

 Lilo, finast på jorden

Dagens låt: A perfect circle - The noose

Kommentarer
Postat av: Imbo

Lät som om du hade en kanonhelg gumman, synd att jag missade er igår, men det var ju som tur var roligt i Huddik också=) Puss mitt finaste!

Postat av: Sandra

Åå, det verkar som du hade det roligt :) (Fast de där med fjortisarna -Uhh jag gillar dom verkligen inte). Hare bra, älskar dig puss <3

2007-07-25 @ 11:29:53
URL: http://NannaSnowblack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback