Käftsmäll

Det enda mitt liv tycks bestå av nu är jobb, jobb och åter jobb. Inte konstigt att man blir trött.
Igår fick jag även en tacksam överraskning, fick mottaga en käftsmäll från en boende som resulterade i sprucken läpp, tack för den!.. som om mitt liv inte är komplicerat nog. Så nu har jag läppar a´la Angelina Jolie. Och ni som känner mig är ju mycket medvetna om att är det nåt jag inte har i övrigt så är det små smala läppar, så då kan ni ju tänka er hur jag ser ut nu, mhm!
http://www.english.certec.lth.se/doc/svarne4/images/knytn.gif

Är ledig idag då jag bytte bort passet idag med en tjej, så jag jobbar nästa söndag istället, sköönt att vara ledig! Jobbar imorrn sen är det hola baloo i två dagar (ledig) sen back to reality.

Snart får jag träffa min frugis, om så bara för ett kort ögonblick så ska det ändå bli underbart, hon saknas mig och vi ska kramas som aldrig förr, möjligheten finna att det slinker in en och annan pepsi "fucking lovely" max, åh du har en så stor plats i mitt hjärta älskade du!

Nu ska jag fortsätta läsa och njuta av sköna söndag medans jag fortfarande kan, hinner väl inte ens säga söndag innan det är måndag igen, helgerna har en tendens att vara så.

Dagens låt: James Blunt - Out of my mind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback