Idag jobb, igår heldag med Sara den rara

Igår var jag ledig och utnyttjade det till max, det vill säga att jag har fått mig en alldeles egen heldag med Sara. Nästan inget gör mig lyckligare än då. Vi har hunnit med både det ena och det andra, vi har hängt i min soffa och spanat på Oprah, därefter har det intagits en nypa frisk luft i form av en långpromenad runt sidsjön, senare bar vi iväg till Ikea där plopp  inhandlade en kudde och jag sprang runt och var tokig.
Därefter drog vi ner på Playa där vi blev bjuden på mat då Daniel jobbar där, jag åt en mumsig räksallad. Det gav oss även tillfälle att prata med han och det var tamejtusan roligt :)
Senare gick vi ner på wayne's och svepte kaffe innan vi begav oss hem till mig där vi pratade i timmar. Min älskade SaraRara, vad vore jag utan dig mitt sötnylle!
Det är tur att man påminns ibland om alla underbara människor som finns i ens liv.
På lördag blir det faktiskt utgång för ovanlighetens skull, det ska bli trevligt, OCH jag ska få träffa min balla vilket bara lyser upp mitt liv ännu mer!

Livet är bra härligt när man väl orkar med det, ibland har man bara lust att slänga bort det och bara glömma sitt liv och påbörja ett nytt. Tur att man aldrig gör det då allt blir bra tillslut.

Har även tagit tag i saker, jag behöver det här och det vet ni allihopa och tack för att ni stöttar mig.

Dagens låt: Johnny Cash - Hurt (Videon till denna är helt vansinnigt bra, kan dock inte garantera att ni gråter syndafloder då jag gör det varje gång jag ens tänker på den, enjoy!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback