Vad är nu detta?

Har precis kommit hem ifrån en intressant, rolig och halväcklig kväll.

Har jobbat i stort sett hela dagen lång och ägnat mig åt sysslor så som toastgörande, bullgörande och trevliggörande. Efter min tunga arbetsdag så bestämdes det möte med min alldeles egna balla och hennes malla (roger). Vi bestämd oss glatt och oanandes av dess ödesdigra konsekvens att hyra film. Första filmen var en sisådär film ("The break-up"), det vill säga att jag såg den och jag såg den, det var liksom inte så mycket mer med det, den var varken oh eller ah.
Oanandes om vad som väntade så satte vi naivt in film nummer 2 i spelaren och titeln borde väl ha sagt allt den hette "feed" och handlade om *harkel* Feta brudar och de män som gillar det. Ju mer vi såg desto mer spårade filmen ur, och jag kan tala om att det var den första film jag någonsin sett som spykänslan verkligen och märkbart infann sig.
Okej om filmen bara hade handlat om tjocka fruntimmer och deras "feeders" men det var tyvärr inte riktigt så, mitt i filmen fick man både uppleva godbitar som likmaskar och människofett tvångsmatandes av någon (som dom kallade det i filmen) sociopat. Tänk om jag vore som Orvar på Svt (forna filmkrönikans programledare) Och skulle helt ärligt, kliniskt och allvarligt sitta och rescencera detta chabrak, vad skulle man säga?
"Jo alltså det var usla skådisar men fantasifyllt manus med vidriga sexscener a'la Charles Manson med en nypa av psykopati blandat med en skvätt av sjukligt kontrollmässigt behov av en vilsen själ med vidrigt hår"
Alltså allvarligt folk, detta går inte.. smaken av filmen sitter kvar och jag kan praktiskt taget garantera att intagande av mat för min del får skjutas upp till nästa vecka, jag är så fullständigt äcklad så jag vet varken fram eller bak. Ge mig något roligt att se på så jag slipper somna med denna film i bakhuvet.
Btw, hur castar man folk till en sånhär film? "jomen du kvalificerar dig till att vara ett tjockt monster liggandes i en säng medans varm tomatsås slickas upp från din mage av din lika äckliga motspelare"
Det stog faktiskt thriller på baksidan!

Nu ska jag se "sex and the city" och varva ner, tacka vet jag perversa singelbrudar  i 40 årsåldern levandes i nutidens N.Y suktandes efter karlar och letandes efter den perfekta mandomsegenheten.

So long!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bläääää vilken vidrig film!

Själv så tittade jag på en klassiker, Sleepless in Seattle och drömde om att min prins skulle vara hos mig :)
Blir tårögd varje gång jag ser den :)
Du får hålla dig till disneyfilmer :P

puss puss och kram kram

2007-01-15 @ 17:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback