Nytt år, nytt liv

Det var inte igår vill jag lova, utan snarare förra året. Jag känner mig lite skamsen och svansen mellan benen är mycket förekommande just nu Jag håller på att blogginviger min nya, friska, fräscha, sköna wonderbara laptop, I looooove you! Bara en sån löjlig grej som att jag kan surfa utan en hundra meter lång TP kabel gåendes från datorn till modemet är mer tillfredställande än ni kan ana, oh ljuva liv!
Kom hem från Sthlm idag, jag och snyggstjärten har haft det helt jävla fucking lovely! Bodde på ett världsfint hotell a'la "pretty women" (oj där överdrev jag nog), Har varit och kollat på underbart vackra Disney on ice där jag tjurade i ungefär en kvart för att jag inte fick disney popcorn för 80 spänn. Män i trikåer och vackra kvinnor i balklänningar bjöd kvällen på och sjäjlvklart det bästa utav det bästa det vill säga soundet, den underbart vackra tårögdsframkallande disney musiken som får vem som helst att känna sig som huvudrollsinnehavaren i en prinsess saga, må det aldrig ta slut. Jag halv snyftade mig igenom underbara klassiker så som "Den lilla sjöjungfrun", "Aladdin" Och självklart min favorit "Skönheten och odjuret" (Som var lite utav en besvikelse). Jag lämnade Sthlm lite gladare, lite friskare och med en tår eller två i ögonen, tack hjärtat!

Julen har artat sig ganska smärtfritt faktiskt och jag fick känna av bortskämdhetens ljuva stämma, det vill säga att jag tror aldrig i hela mitt liv att jag har blivit så bortskämd någon jul som jag blev i år och jag tänker inte ens börja berätta vad jag fått men jag kan ju säga att resan till Sthlm och "Disney on ice" var en utav dom.
Jag önskar att jag kunde säga som alla andra att det är skönt att julen är förbi men det kan jag tyvärr inte, jag känner mig så fruktansvärt ledsam för att julen är över detta är den mest deprimerande period under hela året, tillbaks till ansvaret och ta tag i alla kilon man gått upp under julhelgen. Dessutom kan man inte skylla på att det är jul medans man trycker oändliga mängder med choklad. Har iaf bokat in spinning nu så nu jävlar är det beach 2007 som gäller ;)

Fan vad less jag är, främst på folk, vad är det med människor tänker dom inte? Blir så fruktansvärt irriterad så jag satt och frustade på bussen idag passande nog så matchade det mina svarta ögon och de blixtrar som jag slog ner med min blick. Egentligen kan jag väl inte påstå att det är något speciellt jag blir bara så jävla less. gaah!

Sitter och fixar det sista på rapporten, meningsuppbyggnader och försöker skriva det lite mer flytande, insåg när jag läste igenom det ordentligt att mycket var jävligt osammanhängande och trassligt. Eller egentligen kan jag väl inte ta åt mig äran för det är väl mer Anders och jag som fixar texten och kanske lite mer Anders men han vet ju liksom vad han sysslar med, det blir nog bra det här.. börjar känna mih lite smått stressad bara. Jag vill bara skicka in det och så får det vara klart sen. Men allt har ju varit värt det faktiskt med tanke på att man har fått sig ett gott skratt eller två tack vare fisyren ahaha, jaa frugan han var verkligen höjdpunkten på år 2006, you kill me

By the way, det här året kommer bli skitbra!
Snart kommer my wife hem, lägtar så det gör ont i kroppen, min söta lilla änglapuff, velvet pants want you in my livingroom drinking pepsi "fucking lovely" max... oh yeah

Nu ska jag fixa med rapportjäveln. So long långkalsong, old school jag vet.
Dagens låt: Marcy playground - sex and candy

Ps. Moder natur är en jävla satmara! När kommer den där snön som är vit och brukar vara förekommande i Januari månad?

Kommentarer
Postat av: Mammut : D

Yeah... tell me about it...

Love you, snurrebulle

2007-01-08 @ 13:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback