En ny början

Idag började skolan igen, kändes faktiskt bra. Jag och frugan gick därifrån i armkrok med varsitt leende i fejjan och började fundera på hur vi skulle göra för att sticka ut ifrån normen, då kom vi på det! Man ska ha en tröja där det står "Kött är mord" samtidigt som man delar ut blanketter om hur dåligt det är att käka kött och i all veva ska man ha en varmkorv i handen, där sticker man nog ut, vi ska presentera det förslaget på skolan. Sen kom vi även på fler saker men då insåg vi att det är inte sånt som sticker ut från normen utan det är sånt som dom skulle kunna låsa in oss för. Och inte vill vi väl skaka galler my wife?
Dessutom ska jag hoppa in i grupp 2, oj då det kanske jag också får sota för?

Iaf så Mår Christina mycket bra och livet känns på topp. Det är skönt med förändringar så länge det är av det fantastiska slaget. Klarade dessutom vår B-uppsats helt galant så nu kan man sluta tänka på den, skönt som fan!
Ja allt är faktiskt perfekt så imorrn kommer förmodligen allt gå åt helvete men det behöver man inte tänka på nu.

Dagens låt: Good Charlotte - I just wanna live

Kommentarer
Postat av: Frugan

Hahaha, vi ska ju spinna imorgon då går det ju inte åt helvete, bara framåt :) Syns imorgon, gillade ditt inlägg som alltid.. Puss!

Postat av: Cina

Hej babe,

trodde att jag var den enda i världen som har en sån pojkvän :)
Vad roligt att det går bra för dig!
Jag håller min tumme för att det ska fort sätta så.
Kör hårt pinglan
puss puss

2007-01-24 @ 19:19:58
Postat av: Frugan

Tack för idag och tack för att du finns för mig. Jag hoppas att du kan förstår hur mkt det betyder för mig, att du frågar hur jag mår, vad du kan göra för mig och tack för tialotten :) Så klart kan jag inte ge dig så många svar men det hjälper faktiskt att få vara med dig och din fantastiska och varma personlighet. Jag känner verkligen att du byr dig om mig och vill att jag ska må bra och vara glad, så där som jag brukar.. Du är så bra för mig, för mitt hjärta och min själv och jag vill aldrig förlora dig! Jag älskar dig min vän, puss och kram

2007-01-25 @ 23:57:52
URL: http://shrine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback