Jag och hårdrockarn

Nu sitter jag här och dagen har nyss börjat, eller nyss och nyss jag har just kommit igång från min komaliknande upplevelse som jag har minst tre timmar efter att jag vaknat, jag funkar liksom inte på en gång.
Anders sitter i vårt datarum och jag sitter i soffan med en stor kopp kaffe och inväntar lunch. Har hunnit pluggat lite imorse till tentan imorrn, men det är knappt nämnvärt och ack och ve så intressant det ska bli imorrn. Jag orkar verkligen inte göra en omtenta, jag har varken tid eller lust. Men det lär väl visa sig.

Vi är ganska roliga jag och hårdrockarn för vi siter i varsin ände av vår lägenhet och jobbar med varsin grej och titt som tätt kikar vi in hos varann och flörtar eller pussas (beror på hur bra pluggandet går) Och när det väl vankas lunch el middag så är det dagens höjdpunkt för då slår vi in en skiva simpsons i dvd spelaren (säsong 6) och avnjuter det underbara nöjet av att vara oseriös, efter simpsons är det dags att gå tillbaks till allvaret, vi tar varsin kopp kaffe och vinkar av varann "Vi ses om en timme då älskling, puss". Och så fortsätter det, men det är lovely att ha min hårdrockare hemma, han är tuff och cool och drar sig inte för att hjälpa mig om jag har besvär med något skolarbete eller dylikt.
Hittade en bild på honom igår som är ifrån början på 2003 och ja jag googlade hans namn, så kill me. Iaf var det världens sötaste bild i nån tidning från Luleå där han skulle intervjuas om sin utbildning. och eftersom jag är en snäll tös så tänkte jag dela med mig till allmänheten, hehe

126965-23Vilken sötnos va? :)

Hårdrockarn är nog det bästa jag gjort med livet, han är astuff.

126965-20 126965-19 Oh yes, heting

Nu ska jag läsa till den omtalade tentan imorrn, jag uppdaterar om hur fanskapet gick.
Dagens låt: Raemon - Supergirl


Kommentarer
Postat av: imbo

hihi, Vilket gulligt foto:) frågan är om Hårdrockarn blir lika glad över att se det fotot som vi andra. jag menar, det där fotot motsätter ju lite hans epitet som hårdrockare, men å andra sidan hade du ju kompleterat med två stentuffa bilder också, så hans heder är i behåll. Hoppas det går bra med tentan imorrn, Bejby! *Håller tummarna!*

Postat av: AC

Hej kusin! Ha, ha...snart har vi alla en blogg :-) Kul att jag hittat hit så man kan följa dig, även om det är på lite avstånd. Och du, stort LYCKA TILL imorgon. Kram kram

2007-02-23 @ 14:42:24
URL: http://patrikochvi.blogspot.com
Postat av: svartgam

Du har allt en obehaglig förmåga att hitta osmickrande bilder på mig och publicera dem i tid och otid. Nåja, jag får väl skaffa en blogg jag med och ge igen för gammal ost ;)

Puss!

2007-03-07 @ 12:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback