För 26 år sedan...

...föddes min tuffing och nu är han gammal.
Idag är det en underbar dag, min älskling fyller 26 år och det vankas kalas.
Har varit och inhandlat diverse onyttiga bakverk för att göra Flanders dag så bra som möjligt. Jag började dagen med att ge honom frukost och presenter på sängen sjungandes "ja må han leva" i falska stämmor (stackars man) Han fick sin favorit frukost och massa presenter både stora och små, eyecandy.

Senare bar det iväg till skolan för genomgång av vår nya delkurs "sociologisk metod", låter lika kul som det är.. massa statistik och dylikt, tvivale! Satt där och försökte hänga med samtidigt som jag halvsomnade i frugans knä. Vi insisterade till läraren att vi måste vara i samma grupp (seriöst huh), det verkade iaf gå vägen och gällande kursen får man se hur visan visar sig.
Iaf ska vi kolla på en lägenhet på södermalm imorrn
http://www.hemnet.se/a.asp?id=3530275&q=1&s=4Vad tycker ni? helt okej och verkar ganska mysig men jag är lite osäker på läget och att det är matplats i samma rum som det är vardagsrum, aja kom gärna med kommentarer :)

Förresten har jag kommit på bästa träningen, hjälpa pappa med flytten i lördags och hjälpa Ballan och flyttstäda igår (jag tvättade fönster), detta har gjort att jag har en märkbar biceps/triceps träningvärk vilket bara kan innebära två saker 1. jag har hittat den ultimata träninsformen 2. Jag är inte så vältränad som jag trodde, my god.

Nu ska jag iväg och sätta tulpanerna i vatten och förbereda för släkten. Ha det bra och krama varann.
Dagens låt: Laleh - November

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback