Efterspel

Okej, nu är hetset och toket över, jag har gjort tentan och mer än så säger jag inte.. det ligger lite mitt emellan, antingen gick den okej eller så får jag en omtenta att koncentrera mig på om några veckor, återstår att se. Insåg hur svårt det är att varva ner när man har pluggat konstant i flera dagar i sträck, ikväll tex så har jag vad man kan kalla en lugn skön Christinakväll med ett inslag av Anders (fast han sitter och jobbar i datarummet) jag tog mig en liten whiskey och åt två mumsmums för att belöna mig själv, slog på en helt vanlig "nu ska jag hänga ge mig nåt enkelt" film vilket råkade bli den förutseende "Just my luck", men det funkade, i cirkus 90 min var jag så gott som bortkopplad och har varit nära att somna i soffan under min filt ett tiotal gånger.
Och imorgon ska jag jobba på Tinell's och baka bullar och senare blir det till att hjälpa pappa och Ina med flytten vilket känns sådär lagom kul men jag tror jag är skyldig pappa det.

Nu började Let's dance, jag som avskyr folk som dansar och dessutom är det konstigt att se skärgårdsjäntan med slits upp till armhålorna, det gör mig lite förvirad. Och Lasse Brandeby, allvarligt talat vad gör människan där? Jag blir nästan gråtfärdig när jag ser han stappla runt på två överviktiga stockar och försöker vara smidig och vem har vi mer, jo Yvonne Ryding, iofs måste jag erkänna att hon är ju en utav Sveriges vackraste kvinnor men frågan lyder, varför sminkar dom henne så hon ser ut som transa? Näe ett härligt, go och glatt gäng är dom säkert men jag kan fortfarande inte förstå vad som är så underhållande.
Tacka vet jag Lost, ujuj

Nu ska jag återgå till verkligheten och drömma mig in i televisionens hypnotiserande värld (och önska att jag aldrig kommer bli en sån som tittar på let's dance)
Dagens låt: Roy Orbison - I drove all night

Kommentarer
Postat av: imbo

hihi, du är go du! Hörde just av pappa att Lars-Erik och Ina ska flytta till stan, vart ligger lgh:en? pyss&hyss

Postat av: Imbo

jättekonstigt men man kunde inte kommentera det senaste inlägget...hrm..mysko! Iaf så tycker jag lgh:en ser jättefin ut på bilderna, ljus & fräsch! är det köpes eller hyres?
Förstår dock att du inte gillar att vardagsrum och matsal är i "samma" rum. Men det går säkert att möblera på något vis så det inte upplevs som så. Ha det så gott hjärtat! *kisses*

2007-02-28 @ 11:11:11
URL: http://www.imbo.blogg.se
Postat av: scottlord

tack
please read my webpage on Swedish film


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback