Mitt liv är ös

Förlåt för att jag är så jävla dålig på att uppdatera. Har dock alldeles för mycket att göra nu, jobbar heltid pluggar heltid gånger två kurser samtidigt så livet är inte direkt så megakul just nu. Snaaaart är det jul och jag längtar, mest för att jag kommer ha mer tid till att umgås med mina älsklingar och familjen.
Jag är ledig idag för en gångs skull, gjorde färdigt min rapport igår och är ledig från jobb eftersom jag jobbade hela helen så Sara kommer hit idag!! Min älskade bästa plopp i hela världen, åh vad jag älskar dig, helt sjukt! Har inte träffats på några månader men nu är hon hemkommen från Luleå, wihoo!
Det bästa med julen är att nästan alla älsklingar kommer hem, jag saknar er allihopa..




Ha det!
Dagens låt: Plain white T's - Hey there Delilah

Kommentarer
Postat av: Imbo

vilka galanta damer på fotot!
och du är URTJUSIG i rött läppglans och håret uppsatt i en lös knut. fast urtjusig är du ju jämt ändå;) Tss...
Gissa om jag ska ta alla chanser jag får att klämma på dej då vi ses på julafton? Måste ju ta igen alla vitaminer jag gått miste om sen vi sågs sist.

Puss hjärta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback