Lördag och feststämning

Idag är det lördag fast jag har haft lördag hela veckan, tänk om hela livet vore som en låång helg.. så har nog Paris Hilton det, måste bli ganska lönlöst och tråkigt i längden. Idag är det lugna gatan på hjortgatan (fast det var det inte igår, iaf inte på snickaregatan) kissarna ligger och slöar men dom har åtminstone fått lite kokt fisk nyss, det är som vårt godis. Lilo springer runt med sin boll som hon även tror är hennes kattunge, dock blir man lite orolig över hur hon skulle vara som mamma då hennes största nöje är att doppa hennes gula boll (kattunge) i vattenskålen.

Igår var det en lång dag med många nära och kära. Först intogs det en lunch på stan med Jaana (min tinell's boss) samt hennes lilla skrutt Herman och jag säger bara jösses vilken sötnos och en lugnare bebis får man leta efter.
 Jaana och Herman

Därefter gick jag hem och gjorde grekisk sallad och väntade på att lillplopp skulle studsa förbi och det gjorde hon, min lilla sötnos. Det blev ett blandband av Sara och jazz med inslag av lite grekisk matkultur.
 Sara (även kallad lillplopp, mitt eget namn på henne sedan vi var små)

Ikväll blir det fest, Johnny ingemar fyller 25 bast och har lånat pipeline, finns risk för att det kommer gå ganska vilt till men jag ska lägga upp lite bilder så ni kan roa er med mig. Har köpt en flaska rötjut och försöker få in lite feststämning, överväger att drämma på lite festlig musik och dansa spratteldansen som jag och frugan gjorde till "the worrying kind".

Trevlig helg!
Dagens låt: The Unisex - After the rain comes the sun

Kommentarer
Postat av: imbo

Låter som du haft en toppenhelg min sköna=) Ikväll ska jag se på SimpsonMovien, tjoho! Puss puss!

Postat av: Sandra

vad söt Herman är! Och Sara är så himla snäll :D Hoppas du hade det roligt! Puss älskar dig syster yster :)

2007-08-19 @ 21:15:25
URL: http://NannaSnowblack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback