Helgen

Så var helgen över, men det gör ju inte mig något eftersom att jag bara har helg hela tiden i två veckor till. Det känns som att jag kan leva på det ett tag nu.
Lördagens partaj var verkligen trevligt, jag behövde verkligen det där (och vin) för att komma i balans igen. Jag tror vi kom hem vid 4-5 tiden, detta var efter att jag och Anders gått på äventyr i stada, det vill säga försök att ta genvägar som ledde till att vi fick klättra över flera meter höga staket och leka supermannen, det var greeeat!
     

1. Födelsedagstårtan, tjusigt inte sant!
2. Resterande födelsedagstårtorna
3. Födelsedagsbarnet himself!
4. Träffade Emma gjorde jag på stan, snygg som alltid och ett leende jag skulle döda för
5. Eva kom förbi sen också, min vackra flicka
6. Snygga ballan

Igår vaknade vi av att både jag och Anders hade en huvudvärk som inte var av denna världen, efter att vi svept resorb och knaprat Ipren tyckte vi att det var dags att göra något av dagen. Så kl 17 bestämde vi oss för att äta brunch och åkte iväg till spikarna på alnö där jag åt den största räk/sik/stömming/lax macka jag sett. Senare passade vi på att ta en promenad där ute och det är så vackert så man blir nästan grinfärdig.

     

1-5. Kärlek!

Idag har jag varit med Wilma till doktorn då hon verkat väldigt trött och konstig i några veckor. Det visade sig att hon har lite problem med njurarna så n ligger hon och vilar ut sig och jag har köpt nytt foder samt att vi måste gå på kontinuerlig koll för att se så att inte värdena höjs. Vårt lilla grisbarn.
 Såhär trött var Wilma när vi kom hem idag, har inte rört sig utanför buren på två timmar och hon sover så djupt så hon snarkar och kurrar samtidigt.

Dagens låt: Tomas Andersson Wij - Evighet

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ballan o Eva e så snälla så :) Vad gulliga bilder på dig och Anders, ful Wilmis också förstås ^^ :) Det var så roligt att vara hos dig idag :) Puss älskar dig :D

Postat av: Mammut :)

Skulle velat se er två på ert stadsäventyr under natten...
Bra att ni nu vet hur det står till med Wilma. Beror det på fodret tro? Ni har ju alltid köpt kvalitetsfoder.
Fina kort på er alla :)
P & K

2007-08-21 @ 15:20:38
URL: http://suecicae.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback