En dag inne med sol ute

Idag är en riktig tråkdag, vet inte riktigt vad jag ska göra. Just nu roar jag mig med att lyssna på Chet Baker samtidigt som jag försöker få Wilma att gå på lådan så jag kan ta ett urinprov till veterinären, dock har hon bestämt sig för att inte vara kissnödig idag (typsikt henne).
Tänkte ta en liten promenad med henne sen, var ut med henne igår och det gillade hon verkligen, vi var ute i ungefär en halvtimme och hon hann både rulla sig i gruset och äta gräs, hon trivs när det är sommar.. så som oss andra.
I måndags var SaraRara och Nina här, vi roade oss med att äta Ben & Jerry glass och kika filmrulle, det blev "se upp för dårarna", mycket sevärd måste jag säga. Gick in med noll förväntningar och blev glatt överraskad, gillar verkligen när det blir så. En film man blir glad av är en bra film och därmed basta. Sen blir väl allt bra om sällskapet är bra och mina tjejer är såå bra!

 Nina och Sara  Såhär bra gick det när vi skulle ta en bild på alla tre :P

Igår blev jag bjuden på lunch på chocolate house med ballan, det råkade även slinka ner en chokladpralin, men man kan inte gå dit utan att äta chokladpraliner.. det funkar inte så. Jag var duktig som bara tog en, det kunde faktiskt blivit det femdubbla. Senare blev det tedrickande hos Ballan med Minnie, Minnie är världens minsta och sötaste vovve, vi konstaterade även igår att Wilma väger bara 7 hekto mer än Minnie. Våra djur är tokiga men oerhört älskvärda.

 Minnie :)

Imorrn ska  jag på Body pump, önska mig lycka till. Har inte tränat på evigheter och gruvar mig lite för träningsvärken som komma skall, hua.
Ha det bra!
Dagens låt: Marcy playground - sex and candy

Kommentarer
Postat av: Mammut :)

Härligt att umgås med goda vänner och titta på bra rulle. Den där filmen är faktiskt riktigt bra. Jag såg den på förhandsvisningen i Sthlm.
P & K

Postat av: Frun

Nu mår Wilma bra. Du får tänka på alla fina stunder ni delat tillsammans. Nu får Wilma leka med alla andra änglakatter och studsa och ligga i lådor. Hon har nog redan träffat Niklas och ligger och jamar i hans knä. Jag ska åka till graven nu och be Niklas se efter henne.
Jag älskar dig, du får ringa mig när du vill.
Puss!!

2007-08-30 @ 19:02:43
URL: http://www.shrine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback