Bilder

Som ursäkt för att jag varit världsdålig på att uppdatera bloggen tänkte jag istället ge er några bilder från de gångna fyra åren, håll till godo :)

 Älskling och jag för kanske 3 år sedan Johanna och Claes, början på 2006
Haha, mongo från kongo (2003) Anders och Lilo, julen 2005
Cina är blå och jag ser less ut, min söta nos (Midsommar 2005 eller 2006)
Midsommar för tre år sedan, eller vänta två år sen kanske.. (hm nu fick jag nåt att fundera över)
Wilma med tofs, älsklingen  Wilma tjuvade öl
 Gustaf, Simon, Elin och moi. Inflttningsfest 2006  Cina och jag 2006
Josse, Sara (lillplopp) och Emma, 2006.  Lillplopp och jag (2006)
Lilo och Wilma Midsommar 2006
Vi har bakat bröd (2006) Anders, Sara, David 2007
Mongisar  Normalisar  (2006)
Jag, Anders, Anna och Gustaf i Wien 2005
Lilo med tratt (2007) "Tjusiga tjejen" (2007)
 Lillebror Robin (2007) Dom två absolut bästa killarna (2007)
Ina och pappa (2007)  Jag, Cina och Tobbe. Midsommar 2004


Det var det. Har fått en kamera av papput så det lär komma betydligt fler bilder, ge mig mer minnen!

Imorrn dras det iväg till mammut så jag får tillfälle att träffa henne innan hon flyger sin kos till Florida. Johanna (Imbo) lovade att komma förbi hos mamms imorrn så jag får kramas massa med henne, jag saknar mina vänner ofta och hela tiden.
Dagens låt: Audioslave - Be yourself

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej darling, tackar enormt för senast! det var verkligen superkul att träffa dig igen. Jag har precis joinat facebook.. ska inte du ta och göra det oxå, man kan hitta massa gamla bekanta där! gå in på facebook.com och spana lite. go ahead nowa!!! pössen

Postat av: Sandra

Det är så roligt att du är här :) Roligt att träffa Johanna sedan också :) Puss älskar dig

2007-08-13 @ 15:14:32
URL: http://NannaSnowblack.blogg.se
Postat av: Imbo

Kul att se en massa bilder, finfint! =) Kul ska det bli imorrn också, att träffa dej, Carina och åka och hälsa på farmor, kommer bli toppen! HA det bäst nu cute-ass så ses vi imorrn! *love*

2007-08-13 @ 16:39:01
URL: http://www.imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback