Så var påsken över

Hej hopp!
Så var påsken över, jag har aldrig riktigt förstått mig på denna grej, det enda man gör är ju att äta godis och jag har därmed döpt om påskveckan till tjockveckan. Har förmodligen lagt på mig några kilo vilket inte känns någe vidare men samtidigt.. man vill ju inte göra påskägget besviken ;)

Eva har precis gått hem och jag har haft en alldeles underbar tid med henne sittandes i min soffa. Hon kom hit igår och vi lagade middag och pratade som bara vi kan, sedan låg vi vaken halva natten och hade "Max Von Sydow" kväll som vi kallade den, haha.. där avverkades både "köplust" och "Excorsisten" Och jag tog mig igenom filmerna undrandes huruvida Max Von Sydow och Ebba von Sydow är släkt, någon som vet?
Idga åt vi brakfrukost och var lyckliga över varandras sällskap, min älskade älskade själsfrände du betyder mer för mig än livet.
Ballan om förbi med frukost igår, åhh vad jag älskar ditt sällskap! Vi pratade mat och åt mat och hon lyste upp min dag like always, tack ballahej!

Nu ska jag strax pallra mig iväg till frugan för hon har kommit hem från skogen (Gällivare) och jag har saknat henne såå, jag ska hjälpa henne att handla och sedan ska vi hänga som bara vi två kan :)

Senaste dagarna har jag träffat alla mina guldkorn (inklusive Sara och Anna i fredags) och ni gör mig alla så lyckliga så jag skuttar runt på mina rosa små puffmoln och längtar efter er redan!

Nu fattas det bara en, Flanders som är på turné och kommer hem på fredag, längtar så otroligt mycket efter min älskling och längtar tills veckan då du börjar på ditt 9-17 jobb igen och vi kan ta långa promenader och mata ankor, jag älskar dig stjärten!
Ja livet är bra förutom att jag inte tagit mig för att börja packa än, jag/vi måste verkligen ta tag i det nu, detta gå bara inte! Vi flyttar den 27 April och vi har inte ens tittat på flyttlådorna än, my god. Men jag säger som Flanders allt löser sig alltid. Tror faktiskt jag ska börja packa lite ikväll då får jag känna att jag gjort något nyttigt iaf. Näe nu måste jag göra mig klar för snart dras det iväg till frugis för soffhäng.

Puss på er mina små påskägg, ni är guld!
Dagens låt: David Gray - Sail away (som min frugis tipsat mig om, lovely!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken härlig påsk du verkar ha haft. Miss you. *påskägg&godis*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback